I väntans tider



Nu går jag alltså i väntans tider. Jag ska få min första kull valpar. Jättespännande!
Den 18 april är nedkomsten beräknad och jag har nu gått mer än halva tiden.

I måndags så kunde inte Matte låta bli att åka med mig på ultraljud. Jag såg fullt med valpar där på skärmen, veterinären sa att det är MINST 4 stycken.

Den lyckliga pappan då?
-Jo, det är den bedårande och supersnygge SE UCH, DK UCH, FI UCH, NO UCH, VDH CH, BLONDIE'S AMERICAN EXPRESS, alias Kim.

-Jag har faktiskt träffat Kim flera gånger, vi har varit på samma utställningar. En gång så möttes vi om Bäst I Rasen. Kim blev BIR och jag BIM då fick jag ett Cert också.


Internationell uställning på Ronneby brunn sommaren 2009.
Kim blev BIR och Champion, Polly blev BIR och fick Cert.

Jag har faktikt övat lite på bebisar. Det var barnens låne-marsvin som fick vara övningsobjekt. Det var mycket att stå i, slicka rumpor och hålla ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0